en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文
029 576 0550
en
  • English
  • Français
  • Deutsch
  • Italiano
  • Español
  • Nederlands
  • Català
  • Shqip
  • 한국어
  • 日本語
  • 中文

Reviews

Average score 1299 Reviews
Service
Atmosphere
Quality/Price
Menus
carlo bellazzi noted on Google

(Translated by Google) Always everything ok (Original) Sempre tutto ok

2 months ago
Sailor Xx noted on Google

(Translated by Google) Very good food and friendly staff (Original) Sehr gutes Essen und Freundliche Personal

2 months ago
Francesco Gualtieri noted on Google

2 months ago
Marco Calò noted on Google

(Translated by Google) Chinese restaurant with some Italian dishes as well. A classic menu focused on quantity over quality, ideal for those who want to eat a lot for a small price. Perfect for large groups thanks to the generous portions and varied menu. Fast service and a standard atmosphere, with no particular highlights. Recommended for large, informal dinners, but less so for those seeking a more refined experience. (Original) Ristorante cinese con anche alcuni piatti italiani. Classica formula orientata alla quantità più che alla qualità, ideale per chi vuole mangiare tanto spendendo poco. Perfetto per grandi compagnie grazie alle porzioni abbondanti e alla varietà del menu. Servizio veloce e ambiente nella norma, senza particolari punti di forza. Consigliato per cene numerose e informali, meno per chi cerca un’esperienza più curata

2 months ago
Mona Mellizar noted on Google

2 months ago
Umberto Crispo noted on Google

2 months ago
Matteo Vergani noted on Google

2 months ago
Simo Lupo noted on Google

(Translated by Google) We've been customers for a while now and often order delivery. Always very friendly, the food is a bit pricey but very good. It would be nice to receive discounts or offers via email for our most loyal customers. In my opinion, the best home delivery place in the area. Recommended! (Original) Ormai siamo clienti da parecchio e ordiniamo spesso a domicilio. Sempre molto gentili, cibo un pó caro ma molto buono. Sarebbe bello ricevere degli sconti od offerte via mail per i clienti più affezionati. Secondo me il Migliore della zona che consegna a domicilio, consigliato!

2 months ago
Carla Passoni noted on Google

2 months ago
Federico C. noted on Reservation

3 months ago
1.5.24